פתיחת סתימות בפתח תקווה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בפתח תקווה

קמתם בבוקר וגיליתם שהחצר שלכם מוצפת בנוזל מביוב שעלה על גדותיו ואתם חייבים מומחה שיגיע אליכם ישאב את המים ויפתור את הסתימה במהירות? אנחנו בביובית מתמחים בפתיחת סתימות בצנרת הביוב הביתית והחיצונית. אנחנו נגיע אליכם עד החצר ונאתר את מקור הסתימה שגרמה למים להציף לכם את החצר. שירות פתיחת סתימות של ביובית ניתן מסביב לשעון על ידי אינסטלטור מומחה המכיר את הבעיה מקרוב. התקשרו לביובית והזמינו שירות מיידי.

יש חשיבות רבה לתחזוקת ביוב. ברגע הכי פחות צפוי הביוב עשוי לעלות על גדותיו ולגרום לשורה ארוכה של נזקים ולכן יש חשיבות רבה לפתוח את הסתימה. פתיחת סתימות בפתח תקווה תעשה על ידי אינסטלטור מקצועי ובעל הבנה רחבה בתחום אשר יגיע עם מכשור מתאים.

צריכים שירותי פתיחת סתימות בפתח תקווה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי פתח תקווה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בפתח תקווה

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בפתח תקווה

ביובית בפתח תקווה מציגה מגוון שירותים רחב לתושבי העיר המרכזית. החל בגזימת שורשים מפתחי הביוב ועד שאיבת הצפות בקומת מרתף או בחצר. אצלנו תקבלו את כל השירותים האלו וגם שירות פתיחת סתימות בכל רחבי פתח תקווה. לקוחותינו תמיד יוצאים מרוצים לאחר שאנו משחררים להם את הסתימות בצנרת. לכבודכם אספנו בטבלה שלפניכם נתונים מפעולות פתיחת סתימות בפתח תקווה שביצענו לאחרונה. הטבלה כוללת מחירים ואופן ביצוע הפעולה.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת של סתימה בשירותים של גן ילדים בפתח תקווה.650 ₪ מצאנו במקום סתימה התרחשה בגלל מגבונים שהושלכו לשירותים.
שחרור של סתימה במפעל מזון בפתח תקווה.970 ₪ביוב שנסתם עקב השלכת שומן לתוכו, שוחרר בעזרת ספירלה חשמלית.
פתיחת סתימה בביוב בבית של משפחה גדולה בפתח תקווה.660 ₪נקראנו לשחרר סתימה בחדר האמבטיה של משפחה, הסתימה התרחשה כתוצאה ממשקעים.
פתיחת סתימה בביוב של לקוח מפתח תקווה.700 ₪לקוח התקשר להתלונן שיש לו ריח של ביוב בחצר, שלחנו ביובית ופתחנו את הסתימה במהירות.
פתיחת סתימה בשלוחת ביוב של בית פרטי בפתח תקווה.
780 ₪סתימה בשלוחת הביוב המחברת את הבית לסעפת הביוב המרכזית שוחררה בעזרת זרנוק לחץ מים.

מהן הסיבות לסתימות מורכבות?

סתימה מורכבת היא סתימה אשר מתרחשת ביוב ואי אפשר לפתור אותה לבד אלא יש צורך לקרוא לשירות של אינסטלטור מקצועי אשר יגיע עם כלי מיוחד לצורך פתיחת הסתימה. פתיחת סתימות בפתח תקווה תעשה על ידי מומחה אשר יעשה שימוש בביובית- משאית מיוחדת לפתיחת סתימות הכוללת מכשור ייחודי לשטיפת קווי הביוב. 

ישנן סיבות שונות לסתימות בביוב. פתיחת סתימות בפתח תקווה אשר תעשה על ידי אינסטלטור מקצועי תשים סוף לסתימות וכך לא תצטרכו לסבול יותר.

חומרים שומניים: חומרים שומניים מהווים את אחד הגורמים לחסימה של מי הניקוז למערכת הביוב. מדובר בחומרים אשר מצטברים במשך תקופה ארוכה בצנרת וחוסמים את מעבר המים בקו הביוב. השומנים נוצרים כתוצאה מלכלוך ושאריות של אוכל אשר חדרו למערכת הביוב.

שורשים: הימצאות של שורשים  בצנרת עשויים לגרום לסתימה המצריכה הגעה של אינסטלטור מקצועי אשר יעשה שימוש בכלים מתקדמים לצורך פתיחת הסתימה. הימצאות שורשים עשויה לגרום לסתימה מורכבת בצנרת- שורשים חודרים לצנרת חוסמים את מעבר המים. כך למשל יש להימנע משתילה של עץ קרוב לצנרת.

הבדלים בטמפרטורה: גם הבדלים בטמפרטורה של קיץ וחורף עשויים לגרום לסתימה בצנרת. במשך השנים אינסטלטור עשוי להבחין כי חל שינוי במראה הצנרת והדבר עשוי להוביל לפיצוצים או סתימה בצנרת. במקרה הזה, יהיה צורך להחליף את כל הקטע הפגום בצנרת.

שימו לב, כאשר יש סתימה בביוב, ההמלצה היא לקרוא לאינסטלטור מקצועי אשר לו ידע רב בתחום וביכולתו לפתוח את הסתימה תוך שימוש בכלים איכותיים.

שחרור סתימה מורכבת

לשאלה כיצד מתבצע שחרור של סתימה מורכבת, הרי פתיחת סתימות בפתח תקווה הנחשבות מורכבת כוללות מספר שלבים. כעת נפרט את השלבים השונים:

שטיפה בלחץ: במקרה בו מחליטים על שטיפה בלחץ, הרי הדבר נעשה באמצעות שימוש בביובית- הביובית מעניקה מענה מקיף ומהיר ביותר באמצעות מכשור ייעודי לשטיפת מים בלחץ.

שאיבת שומן ולכלוך: פתרון נוסף הוא שאיבה של שומן ולכלוך. במקרים בהם אין אפשרות לעשות שימוש בשחרור בלחץ, הרי שאיבה של שומן ולכלוך תענה על המענה באמצעות יצירת ואקום  ניתן לבצע שאיבה מקצועית.

איך תמנעו סתימות?

ישנם מספר גורמים אשר מהווים טריגר לסתימות. כעת נפרט על הגורמים השונים:

בעיה בלחץ המים בדירה: בעיה בלחץ מים בדירה עשוי להוביל לסתימה ופגיעה ברמת חיים. אם המקלחת לוקחת זמן רב מדי ושטיפת כלים הופכת ארוכה יתר על המידה, הרי  יש צורך להזמין אינסטלטור לצורך פתיחת סתימות בפתח תקווה.

זריקה של מגבונים לפח האשפה: נוסף על זאת, זריקה של מגבונים לפח האשפה עשויה להוביל להיווצרות סתימות במערכת הביוב. מגבונים אינם מתכלים והתוצאה עשויה להיות היווצרות של סתימות.

שפיכה של שמן לפח האשפה: שפיכה של שמן לפח האשפה עשויה ליצור סתימות של קו הביוב. מדובר באחד הגורמים לסתימות מורכבות ולכן חשוב ביותר להימנע מכך. כאשר אתם שמים לב ללכלוך של כלים מלאים בשמן, אפשר להקדים תרופה למכה ולנקות את כתמי השמן עם מגבונים

ניקוי פתחי הניקוז באמבטיה: נוסף על זאת, חשוב ביותר להקפיד לנקות את פתחי הניקוז בכיור בחדר האמבטיה. בפתח הניקוז באמבטיה עשויים להצטבר כמויות גדולות של שערות אשר  גורמות לסתימה וחשוב ביותר להזמין מומחה בתחום פתיחת סתימות בפתח תקווה לצורך עבודה מקצועית.

שאלות נפוצות

מחיר שחרור סתימה פשוטה מתחיל ב600 שקלים ויכול לעלות עקב קריאה בלילה או בגלל מורכבות הבעיה.

אנו פועלים בכל רחבי פתח תקווה 24 שעות ביממה ולאורך כל ימות השבוע.

מזמינים מיד שירותי ביובית, אנחנו מומחים בפתיחת סתימות בכיורים ובצנרת הביתית.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן