פתיחת סתימות בתל אביב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בתל אביב

חברת ביובית בתל אביב מספקת לכל הלקוחות בין אם הם פרטיים, מוסדיים או עסקיים שירות מעולה ומקצועי במיוחד. שירות פתיחת סתימות בתל אביב בזמינות בכל ימות השבוע ומסביב לשעון, גם בלילה. אנחנו נגיע אליכם לשחרר כל סתימה בצנרת הבית או בביוב בחצר. משאית ביובית זמינה תמיד, ביובית היא החברה שלכם בפתיחת סתימות, עכשיו עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

פתיחת סתימות זה עניין לא נעים אשר עשוי לגרום לריחות לא נעימים והוצאה של דברים שונים במערכת הביוב. סתימה ביוב נחשבת לתקלה נפוצה במיוחד. פתיחת סתימות בתל אביב היא עבודה למקצוענים בלבד. פתיחת ביוב תעשה תוך שימוש בכלים המתאימים ובמהירות רבה על מנת לאפשר לדיירים בבניין לחזור לשגרה.

צריכים שירותי פתיחת סתימות בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בתל אביב

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בתל אביב

העיר תל אביב היא המקום בו אנו מספקים את כמות השירותים הגדולה ביותר מכל הערים בהם אנו פועלים, ההתחדשות העירונית המתמדת ומעברים תכופים של דיירים גורמים לעלייה בכמות הסתימות ותקלות הביובים. אצלנו בביובית תוכלו לקבל שירות פתיחת סתימות בתל אביב בזמינות בכל ימות השבוע ובכל שעות היום. מהרו להתקשר.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה בתל אביב של קו ביוב.800 ₪ קו ביוב של בניין דירות שוחרר בעזרת זרנוק מיים בלחץ גבוה המוזרק ישירות לתוך הקו.
סתימה ביוב בבית קפה בתל אביב.640 ₪בבית הקפה נהגו לשפוך שמן לתוך הכיור ולאורך השנים השמן הדביק את הלכלוך לדפנות וכך נסתם הביוב.
פתיחת סתימה של כיור בדירה בתל אביב.820 ₪סחופת של אבק וחול סתמה את פתח הניקוז של הכיור, פתרנו את הבעיה עם חומר מיוחד לפתיחת סתימות.
שחרור סתימה בביוב בבית בתל אביב.720 ₪בית בתל אביב שדייריו השליכו מגבונים לביוב סתם את ההניקוז בשכונה, שיחררנו את הסתימה ביעילות.
פתיחה של ביוב סתום במלון בתל אביב.
950 ₪התקשרו מהמלון לבקש שירות של פתיחת סתימות עקב עליית מפלס המים בביוב של המלון.

סיבות לפתיחת סתימות בתל אביב

סתימות בכיור או באמבטיה אינן נעימות במיוחד ולכן קיימת חשיבות רבה להבין את מקור הסתימות על מנת להזעיק מקצוענים בתחום לצורך פתיחה של הביוב ואפשרות להמשיך בשגרת החיים ללא בעיות בביוב.

סתימות בתל אביב נגרמות מסיבות שונות וכעת נפרט את הסיבות:

השלכת חומרים שאינם מתפרקים במערכת הביוב: רבים משליכים חומרים שאינם מתפרקים במערכת הביוב כמו למשל מגבונים. כתוצאה מכך ניתן לראות הצטברות של מגבונים העשויים להוביל לסתימה.

שומנים אשר מצטברים במערכת הביוב: נוסף על כך, ניתן לראות גם שומנים במערכת הביוב שאינם מתפרקים וכתוצאה מכך מובילים לסתימה. השומנים השונים עשויים להתחבר עם סבון ושאר לכלוכים במערכת הניקוז והתוצאה עשויה להיות גושי שומן אשר סותמים את המערכת ונדבקים לדפנות.

איך אפשר לפתוח סתימות לבד?

מתגוררים בתל אביב ויש לכם סתימה? רגע לפני שאתם קוראים לשירות של אינסטלטור חשוב ביותר לדעת כי יש לכם אפשרות לפתוח סתימות לבד- באמצעות שימוש בכלי עבודה שונים תוכלו גם אתם לפתוח את הסתימות לבד תוך כמה דקות. 

פתיחה של פתח הניקוז: על מנת להבין את גודל הבעיה, חשוב ביותר לפתוח את פתח הניקוז קרוב ביותר למקום הסתימה על מנת לברר את הבעיה. במידה ונמצאו דברים בולטים לעין, הרי אפשר להוציאם משם. לשאלה כיצד תדעו האם הפעולה הצליחה, הרי כאשר תפתחו את המים בברז ותראו כי המים זורמים, כך יהיה ניתן לדעת כי הפעולה הצליחה. 

אפשרות לעשות שימוש בפומפה: נוסף על כך, יש לכם אפשרות לעשות שימוש בפומפה לצורך פתיחת הסתימה. במידה והסתימה אינה קרובה לפני השטח, הרי ניתן לפתוח אותה.

פתיחת סתימה באמצעות ספירלה: נוסף על זאת, ניתן לפתוח את הסתימה באמצעות ספירלה. מדובר בכלי יעיל במיוחד אשר רצוי להחזיק בבית במיוחד למקרים הנ"ל. 

אפשר לשפוך מים חמים: נוסף על זאת, ניתן לשפוך מים חמים בכמות גדולה לתוך פתח הניקוז. מדובר בפעולה פשוטה אשר באמצעותה ניתן להמיס את השומן.

שימוש בחומצה: יתרה מכך, תהיה לכם האפשרות לעשות שימוש בחומצה לצורך פתיחת הסתימה. עם זאת,  חשוב ביותר להיזהר כי במידה ותבואו במגע עם החומצה, עשוי להיגרם לכם נזק.

כיצד אינסטלטור יסייע לפתיחת סתימות?

אם השיטות הנ"ל לא עבדו, הרי יש אפשרות לקרוא לאינסטלטור מקצועי בתחום. פתיחת סתימות בתל אביב על ידי אינסטלטור מקצועי תהיה הפתרון הטוב ביותר. מה היתרונות של אינסטלטור מקצועי?

שימוש בכלים ייחודיים: בהשוואה לכם, אינסטלטור מקצועי יעשה שימוש בכלים שונים על מנת לפתוח את הסתימה במהירות האפשרית.

צילום צינורות: נוסף על זאת, ביכולתו של אינסטלטור מקצועי לצלם את הצינורות על מנת לבחון את הסתימה. אינסטלטור אשר יש לו את כל הידע הדרוש בתחום יכול להגיע עם מצלמה טרמית ייחודית לצורך בחינת הסתיימה. מדובר בפתרון אפקטיבי במיוחד כאשר יש סתימה כתוצאה מחדירת שורשים למערכת הביוב.

כאשר יש לכם סתימה בביוב, הרי הזמנת אינסטלטור מקצועי ובעל ניסיון רב תסייע לכם רבות. ביכולתו להגיע עם ציוד מתאים ולבצע את העבודה במהירות בלי לגרום נזקים. באמצעות טיפול מקיף הוא יוביל לפתיחת הסתימה בקלות יתרה.

שאלות נפוצות

אנחנו מספקים את כל שירותי ביובית כולל פתיחת סתימות בכל רחבי העיר תל אביב.

מחיר פתיחת סתימה בתל אביב מתחיל ב600 שח ותלוי בסוג הסתימה, בין אם היא בחוץ או בבית, שעת הקריאה והציוד בו השתמשנו.

מלבד פתיחת סתימות אנו מספקים בתל אביב גם שירותי שאיבת הצפות, עקירת שורשים ושיקום קויי ביוב.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן