פתיחת סתימות בנתניה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בנתניה

שוב הגיע החורף והביוב בחצר עולה על גדותיו? חייבים שיפוץ, שידרוג או שינוי במערכת הביוב והניקוז הביתית? הגעתם לפורטל הנכון! חברת ביובית מתמחה בפתיחת סתימות בנתניה עקב פסולת, הצפה או שבר באחד מקווי הביוב. אנחנו פועלים בכל רחבי העיר ומכירים את התנאים ואת הצנרת ברחבי העיר. השירות שלנו ניתן על צוות מקצועי ואדיב והמחירים שלנו מתאימים לכל סוגי הלקוחות.

סתימה בביוב חוזרת שוב ושוב? במקרה של סתימות בביוב או בכיור, חשוב ביותר להיעזר בצוות מקצועי אשר לו הניסיון הדרוש וכלים מתאימים. פתיחת סתימות בנתניה תתאפשר בשל שימוש בכלים מקצועיים אשר יאפשרו לפתוח את הסתימה במהירות ולחזור לשגרה.

צריכים שירותי פתיחת סתימות בנתניה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי נתניה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בנתניה

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בנתניה

אל חברת ביובית תוכלו להתקשר ולהזמין פתיחת סתימות בנתניה וגם למצוא מגוון שירותים רחב בפורטל. בין שלל שירותינו בנתניה אנו מעניקים גם שירות גיזום שורשים בצנרת הבית והביוב. השירות שלנו ניתן על ידי מקצוענים בתחום עם ותק של שנים רבות בעיר נתניה. מחיר פתיחת סתימות בנתניה משתנה בהתאם לשעות הקריאה לשירות, חומרת הסתימה שנאלצנו לפתוח והשימוש בכלי עבודה שונים. לא קרה מקרה אחד שבו המזמין לא היה מרוצה מהשירות המקצועי ביותר בנתניה.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה בנתניה של קו ביוב משני.800 ₪ קו ביוב של בניין דירות שוחרר בעזרת שימוש בזרנוק מים בלחץ גבוה לתוך הקו הסתום עד לשחרור הסתימה.
פתיחת סתימה בחצר וילה בנתניה.750 ₪מצאנו שיח נוי ששורשיו גדלו לתוך הביוב וחסמו את הזרימה, ביצענו חיתוך שורשים.
ניקוי צינור ניקוז בנתניה לפתיחת סתימה.820 ₪פסולת שהצטברה בפתח צינור ביוב חסמה את המעבר, פתחנו את הסתימה על ידי ניקוי הפסולת.
פתיחת סתימה בצנרת של בית בנתניה.600 ₪הוזמנו לצורך פתיחת סתימה בכיור במטבח של בית על ידי לקוחה שנלחצה כשהמים לא ירדו.
פתיחת של סתימה בקו ביוב של מסעדה בנתניה.
750 ₪שומן שנשפך בקביעות לביוב לכד לכלוך וסתם את צנרת הניקוז, השתמשנו בלחץ מים לפתוח את הסתימה.

הגורמים לסתימות בביוב

היווצרות סתימה בביוב עשויה לגרום לבעיות רבות ולהשפיע על איכות החיים שלכם ולכן יש חשיבות רבה לדעת להבחין בגורמים השונים המשפיעים על מצב הצנרת. 

קיימים מספר גורמים לסתימות בביוב. סתימות בביוב עשויות להיגרם ממגוון סיבות והתוצאה עשויה להיות פגיעה באיכות החיים שלכם.

כעת נמנה את הסיבות השונות להיווצרות סתימות:

צנרת ישנה: צנרת ישנה שאינה מתפקדת בצורה יעילה עשויה להוביל להיווצרות סתימות. במקרה של היווצרות סתימות בצנרת, חשוב ביותר להזמין איש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום וביכולתו לעשות שימוש בחומרים מתקדמים. 

השלכת חומרים לא מתאימים: השלכת חומרים שאינם מתכלים לתוך פתח הניקוז של הצנרת כמו למשל תחבושות או מגבונים עשויים להוביל לבעיה בצנרת.

חדירת שורשים לצנרת: נוסף על כך, חדירה של שורשים לצנרת עשויה גם כן להוביל להיווצרות סתימה. 

תכנון לקוי של צנרת: יתרה מכך, תכנון לקוי של הצנרת עשוי להוביל לבעיה כי הצנרת לא תעמוד בעומס. 

כך או אחרת, יש חשיבות רבה להסתייע בשירות של מקצוענים לצורך פתיחת סתימות בנתניה ברמה מקצועית על מנת לא להגיע למצב של הצטברות פסולת אשר עשויה לגרום לכם נזק בריאותי. מומחים בתחום ידעו לאבחן את מצב הצנרת ולעשות שימוש בכלים מתאימים לצורך פתיחת סתימות בצורה מקצועית.

פתיחת סתימות ברמלה באמצעות ביובית

במקרה ומדובר בסתימות מורכבות, הרי חשוב ביותר להיעזר באנשי מקצוע אשר להם כלים מתקדמים כדוגמת ביובית. פתיחת סתימות בנתניה באמצעות ביובית תאפשר לכם לדעת כי מקצוענים טיפלו בבעיה בביוב בצורה מקצועית. שימוש בביובית נועד לפתור בעיות בביוב ולתת מענה לשירותי אחזקה במערכת הביוב. בשל המשקל הרב, ביובית מותקנת על גבי כלי רכב שונים. הביובית כוללת מערכות שונות:

יחידת לחץ: הביובית כוללת יחידת לחץ הכוללת מיכל מים נקיים וצינור מים אשר בקצה שלו מותקנת משאבת לחץ. באמצעות לחץ המים ניתן לשחרר את הפסולת אשר הצטברה בביוב.

יחידת שאיבה: נוסף על כך, ביובית כוללת גם יחידת שאיבה הכוללת מיכל לאגירת חומרים. באמצעות שאיבה ניתן לפנות את הפסולת אשר גורמת לסתימה בביוב.

סיבות לסתימה בביוב

סתימות בביוב נגרמות כתוצאה מגורמים שונים. כעת נמנה את הגורמים השונים המובילים להיווצרות סתימות בביוב:

צנרת שאינה תקינה: במידה והצנרת אינה תקינה הרי אתם עשויים להבחין כי יש בעיות שעשויות להוביל לסתימה בסופו של דבר.  ניתן למנוע את הבעיות באמצעות החלפה של הצנרת או חידוש הצנרת. חידוש או החלפה של הצנרת יעשה על ידי בעל מקצוע אשר יגיע לבחון את מצב הצנרת באמצעות כלים העומדים לרשותו. 

ריקון שומן במטבח בתוך פתח ניקוז: סתימה בביוב עשויה להיגרם כתוצאה מכך. על מנת למנוע את הסתימה ניתן לרוקן את השומן לתוך פח אשפה.

חדירה של שורשים לביוב: במקרה של חדירת שורשים לביוב, אפשר להעניק טיפול מונע לשורשים וכך למנוע היווצרות סתימה וגרימת נזק משמעותי.

כך או אחרת, פתיחת סתימות בנתניה היא עבודה המיועדת למומחים בתחום. כאשר מדובר על סתימה קלה, הרי ישנם אמצעים שונים כמו קפיץ או פומפה אשר ניתן לעשות בהם שימוש לטובת פתיחת הסתימה. לעומת זאת, כאשר מדובר על סתימות מורכבות יותר, הרי חשוב ביותר לבחור אנשי מקצוע בקפידה לצורך פתיחת סתימות.

שאלות נפוצות

התקשרו עכשיו ואנחנו נגיע אליכם ונאתר היכן הסתימה ונפתור לכם את הבעיה במהירות.

שירות מעכשיו לעכשיו כרוך בזמן הגעה ממוצע של כחצי שעה בכל רחבי העיר נתניה.

התקשרו אלינו ואנו נגיע עם משאית ונשאב את המים מהמרתף לאחר מכן נאבחן את מקור ההצפה ונתקן אותו.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן