ביובית בביתר עילית

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי ביובית בביתר עילית

הביוב שלכם שוב נסתם ואתם חייבים מקצוענים שיבואו וישחררו לכם את הסתימה? יש לכם צורך דחוף בטיפול בביוב או בניקוז? הסירו דאגה מלבכם, ביובית בביתר עלית אתכם עד שהבעיה תפטר. אנו מגישים שרות לכל סוגי הלקוחות ומגיעים לכל רחבי העיר. השירות שלנו מסופק על ידי צוות מקצועי שמכיר את כל הבעיות הנפוצות בתחום הביוב וצנרת הניקוז. הזמינו לכם ביובית בביתר עלית ותחזירו את הביוב שלכם לזרימה.

במקרה של סתימה במערכת הביוב בבניין משותף לעיתים הצרכנים לא יודעים לאן לפנות במטרה לפתור את התקלה במהירות האפשרית. במקרים מסוימים הם עשוים למצוא את עצמם משלמים לא מעט כסף לאנשי מקצוע לא נכונים. על מנת לפתור את הבעיה בצורה מקצועית, חשוב ביותר לפנות לשירותי ביובית בביתר עילית. 

צריכים שירותי ביובית בביתר עילית? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי ביתר עילית ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

ביובית בביתר עילית

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי ביובית בביתר עילית

ביובית בביתר עילית מגיעה אליכם עם ציוד מקצועי ומודרני ועם צוות שמכיר כל תקלה במערכת הביוב והניקוז. המחירים שלנו נעים בטווח שבין 599 ל-980 שקלים. אנחנו מתחייבים לתת לכם פתרון המותאם בדיוק לבעיה שנתקלתם בה. יש לנו משאיות גדולות לביצוע רוב הפעולות הרגילות וביובית נמוכה המתאימה למקומות שבהם הגישה בעייתית. אספנו בשבילכם בטבלה כמה מהפעולות שביצענו בביתר עלית בזמן האחרון לצד מחיריהן:

שירותמחירמידע נוסף
שאיבת שומן בעסק מזון בביתר עלית.720 ₪ ביצענו שאיבת שומן מבור אגירה של עסק, הפעולה לקחה שעה.
פתיחת סתימה בבית כנסת בביתר עלית.
660התקשרו מבית הכנסת להזמין פתיחת סתימה באחד מתאי השירותים המקום.
שאיבת הצפה בקומת מרתף בביתר עלית.
620 ₪שאבנו הצפה מקומה תחתונה של בניין.
תיקון פתח ביוב בבית בביתר עלית.
785 ₪החלפנו לבקשת הלקוחה את פתח הביוב הישן שנשבר.
צילום צנרת ביוב בדירה בביתר עלית.
970 ₪ביצענו צילום ותיעוד מצב צנרת הניקוז של דירה לשם החלפתה באחת חדשה.

4 טיפים למניעת סתימות במערכת הביוב

שימו לב, במקרה של היווצרות סתימות במערכת הביוב חשוב ביותר לפנות לשירותי ביובית בביתר עילית. מדובר בשירות הכולל משאית גדולה עליה כלים מתקדמים לטיפול במערכת הביוב. עם זאת, רגע לפני שאתם מוצאים את עצמכם קוראים לשירותי ביובית, הרי ישנם מספר דברים שתוכלו לעשות על מנת למנוע את הסתימה בביוב:

לא להשליך מגבונים לאסלה: חשוב ביותר לא להשליך מגבונים לאסלה. השלכה של מגבונים לאסלה עשויים ליצור בעיה במערכת הביוב אשר עשויה להוביל לסתימה מורכבת ולכן חשוב ביותר להימנע מכך. כאשר אתם עושים שימוש במגבונים, הרי חשוב ביותר להשליך את המגבונים לפח ולא לאסלה על מנת לא ליצור בעיות מורכבות במערכת הביוב. 

מוצרים לפתיחת סתימות: אם אתם חושדים כי יש לכם סתימה במערכת הביוב, הרי יש אפשרות לקנות מוצרים שונים לפתיחת סתימות במערכת הביוב.  כיום ישנם חומרים שונים המיועדים לפתיחת סתימות במערכת הביוב וניתן לרכוש את המוצרים השונים על מנת לטפל בבעיה במערכת הביוב. כאשר מעניקים טיפול מונע ניתן  להזרים למערכת הביוב חומרים איכותיים. 

חשיבות איסוף שערות מהמקלחת: נוסף על כך, חשוב ביותר לאסוף שערות מהמקלחת. הצטברות של שערות במקלחת עשויה לגרום לסתימה מורכבת המצריכה שימוש בשירותי ביובית. הצטברות של שערות עשויות לגרום לסבך של קשרים המתגבשים בצנרת הביוב גורמים לסתימה מורכבת. 

ניתן להזרים מים חמים: נוסף על כך, ניתן להזרים מים חמים לפתח הניקוז של הצנרת וכך לגרום להמסת שומנים וניקוי דפנות הצנרת ולהוביל לקטילה של חיידקים. הזרמת מים חמים לפתח הצנרת תשמור על ניקיון הצנרת. 

שימו לב, במידה ועדיין יש בעיות במערכת הביוב, הרי חשוב ביותר לטפל בבעיות באמצעות הזמנת שירותי ביובית מתקדמים. הזמנת שירותי ביובית תמנע סתימות מורכבות וכך תהיה האפשרות לחזור לשגרה ללא כל חשש מפני היווצרות סתימות אשר יגרמו לסיבוכים במערכת הביוב.

היתרונות של לחץ מים גבוה לטיפול בבעיות במערכת הביוב?

כאשר מתרחשת סתימה במערכת הביוב,יש פתרון הכולל שימוש בלחץ גבוה לטיפול בבעיות הביוב. לחץ גבוה של מים על ידי ביובית אינו קבוע ומשתנה בהתאם להיקף הבעיה. המשמעות היא כי ניתן לשלוט על עוצמת המים על מנת לתת מענה מקיף לבעיה. 

סתימות במערכת הביוב נוצרות במרבית המקרים כתוצאה מהשלכת מגבונים וחומרים שאינם מתכלים במערכת הביוב ועשויים לגרום נזק. במקרה של היווצרות סתימה, הרי יש חשיבות רבה לעשות שימוש בלחץ מים גבוה על מנת לשחרר את הסתימה.

מה כולל טיפול בחדירת שורשים למערכת הביוב?

שימו לב, במקרה ומדובר בחדירת שורשים למערכת הביוב והיווצרות סתימה כתוצאה מכך, הרי יש לקרוא לשירותי ביובית בבית עילית. השירות ניתן על ידי חברה מקצועית בתחום אשר לה הכלים הדרושים לביצוע הפעולה על הצד הטוב ביותר לפתרון הבעיה במערכת הביוב. כאשר צמחים מצוים בקרבת מערכת הביוב, התוצאה עשויה להיות חדירה של שורשים למערכת הביוב ויש צורך לטפל בכך במהירות על ידי סילוק שורשים במערכת הביוב. את השורשים אשר הצטברו במערכת הביוב יש לסלק באמצעות סכיני דיזה מסתובבים באמצעות שימוש בלחץ מים גבוה. שימוש בסכינים יאפשר לפתור את חדירת שורשים במערכת הביוב.

שאלות נפוצות

מרגע הקריאה במוקד, זמן ההגעה הממוצע שלנו בביתר עילית עומד על כ-חצי שעה.

כן, אנו מבצעים צילום קווי ביוב בביתר עילית.

ביובית זמינה בטלפון 050-999-3470 או בפורטל השירותים שלנו באינטרנט.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן