שאיבת בור ביוב

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי שאיבת בור ביוב

אם אתם זקוקים לשאיבת בור ביוב בחצר או בבית העסק, ביובית היא החברה שלכם. אנחנו מובילים בתחום שאיבת בורות ביוב כבר למעלה מ-15 שנים ויחד עם ציוד מתקדם וצוות מקצועי שעובר הכשרה השארנו לקוחות מרוצים לאורך השנים. שאיבת בור ביוב של ביובית הוא שרות בפריסה בכל המדינה וניתן להתקשר אלינו מסביב לשעון ובכל ימות השבוע. אנחנו גם מספקים תעודת אחריות מקיפה בסיום כל טיפול.

בור ביוב מצוי בכל מקום משותף לדיירים בבניינים משותפים. שאיבת בור ביוב נדרשת במקרה של דיירים רבים המתגוררים בבניין משותף- שאיבה מקצועית באמצעות ביובית תבטיח  סוף לאי נוחות ואי מפגע תברואתי. מכאן, יש חשיבות רבה לבצע את השאיבה באמצעות מקצוענים.

צריכים שירותי שאיבת בור ביוב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

שאיבת בור ביוב

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי שאיבת בור ביוב

עם משאית מיכלית ומשאבה רבת עוצמה אנחנו מגיעים לכל מקום שנדרשת בו שאיבת בור ביוב. במידה ופתח הכניסה אל הרחוב או הדירה נמוך או צר, נשלח ביובית נמוכה שתכנס בקלות. שירותי ביובית ניתנים לכל סוגי הלקוחות, מוסדיים, עסקיים ופרטיים. אנחנו מחכים לכם פה עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. שאיבת בור ביוב של ביובית משאיר את הביוב שלכם יבש ומוכן.

שירותמחירמידע נוסף
שאיבת בור ביוב בחצר בית ביהוד.925 ₪ טיפלנו בבור ספיגה ישן בבית ביהוד, הדיירים הזמינו גם שיפוץ כללי לקווי הביוב.
בור ביוב בחולון נזקק לשאיבה.950שאבנו בור ביוב בחולון שלא הצליח להתרוקן עקב קו שבור, תיקנו גם את הקו.
שאיבת בור ניקוז בהרצליה.745 ₪הגענו לבניין משותף שהיה בו צורך דחוף לבצע שאיבת בור ביוב.
שאיבת בור ביוב של עסק מזון בעכו.690 ₪ביצענו שאיבה של בור ביוב וגילינו סתימה שחסמה את הקו.
שאיבת בור ביוב בבית מלון באילת.
770 ₪הוזמנו לבצע שאיבת בור ביוב של בית המלון, הבור היה מלא לגמרי.

על החשיבות של שאיבת בור ביוב?

בור ביוב מצוי בכל מקום משותף לדיירים המתגוררים בבניינים משותפים. בשל העובדה כי דיירים רבים עושים שימוש במערכת האינסטלציה בבניינים נדרשת שאיבת בורות ביוב. השאיבה נדרשת לצורך מניעה של סתימות והצפה של בור ביוב. שימו לב, במידה ולא מתבצעת תחזוקה של בורות ביוב, הרי הדבר עשוי לגרום נזק רב הבא לידי ביטוי באי נוחות וריחות שאינם נעימים.  התחזוקה השוטפת נדרשת מטעם קבלני ביוב המתמחים בביצוע עבודות כגון שאיבה של בורות ביוב במטרה לבצע את פעולת השאיבה בצורה בטיחותית אשר לא תגרום נזק לאנשים. 

במקרים בהם יש סתימה גדולה ואין כבר אפשרות לעשות שימוש באמצעים רגילים, הרי יש צורך לעשות שימוש בביובית לצורך פתיחת סתימות. כאשר הביוב עולה על גדותיו ויש צורך לפתוח את הסתימה, הרי חשוב ביותר לטפל בבעיה באמצעות אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, זאת על מנת למנוע מצב בו תהיה סתימה בצנרת והדבר יוביל לשחרור של גזים רעילים המשתחררים באוויר.

מהי ביובית?

במקרים של הצפה המצריכה שאיבת בור ביוב מקצועית יש צורך לעשות שימוש בכלים מקצועיים כגון ביובית. מהי ביובית? מדובר בכלי גדול אליו נשפכים מי שופכין. 

ואקום המופעל על לחץ גבוה: השאיבה של מי השופכין מתבצעת באמצעות ואקום המופעל על לחץ גבוה ובעקבות זאת הסתימה משתחררת. 

שחרור מי השופכין: שחרור מי השופכין מתבצע לאתרים מורשים אליהם ניתן לבצע את הפעולה ולא לכל בור ספיגה. הכוונה באתרים מורשים היא לאתרי פסולת אשר מרוכזים על ידי הרשויות המקומיות. בעת הפינוי של מי השופכין על קבלן הביוב להיות מצויד בכל המידע הדרוש.

ציוד מתקדם: זאת ועוד, על הקבלן להגיע עם ציוד מתקדם במטרה להגיע לביובים בהם אין גישה למשאיות.

איך פותחים סתימה בביוב?

במקרים בהם אתם מבחינים בסתימה בביוב, הרי אין צורך להרחיק לכת אלא לקרוא לאיש מקצוע לצורך שחרור הסתימה. ישנן מספר פעולות אשר קבלן ביוב יבצע במטרה לפתוח את הסתימה על הצד הטוב ביותר. כעת נביא בפניכם את הפעולות השונות:

בדיקות מקדימות: הקבלן יבצע בדיקות מקדימות על מנת לבחון את סיבת הסתימה- הסתימה עשויה להיות כתוצאה מחפץ אשר חוסם את המעברים של צינורות הביוב ועד צמיחה של שורשים במערכת הביוב.

פתיחה של מכסי הביוב: בשלב הבא הקבלן יבצע פתיחה של מכסי הביוב על מנת לאתר את החפצים אשר גרמו לסתימה ויבחן היכן ממוקמת הסתימה. 

שאיבת בור ביוב: שאיבת בור ביוב תתבצע רק לאחר בחינת מקום הסתימה. כאשר מדובר על סתימה מורכבת במיוחד, הרי הפעולה תתבצע באמצעות ביובית. נציין כי על הביובית לכלול משאבת לחץ מים מאושרת במטרה לבצע את השאיבה בצורה בטוחה.

שמירה על כללי הבטיחות: זאת ועוד, קבלן ביוב בעל ניסיון רב יבצע את השאיבה תוך שמירה על כללי הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר והבנת מערכת הביוב. שמירה על כללי הבטיחות תבטיח ביצוע עבודה על הצד הטוב ביותר. 

על עבודת השאיבה להתבצע על ידי מומחה בתחום המיומן בעבודת אינסטלציה מסוג זה. מכאן, יש חשיבות רבה לבחור בעל מקצוע אשר לו ניסיון וידע רב בתחום במטרה לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. 

שאלות נפוצות

מרגע שתתקשרו אנחנו מתחייבים להגיע אליכם תוך חצי שעה.

אנחנו בביובית מספקים את כל סוגי שירותי הביוב והניקוז כולל שאיבת בור שומן.

שאיבת בורות ביוב ניתן להזמין 24 שיות ביממה ובכל אחד מימות השבוע.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן