פתיחת סתימות בחיפה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בחיפה

אם אתם גרים בחיפה יש לנו משהוא לספר לכם. יש חברה אחת שתעזור לפתוח את כל סוגי הסתימות בצנרת הביוב והניקוז. התקשרו עכשיו לביובית והזמינו שירות מקצועי ואדיב לפתיחת סתימות בחיפה. אנו מעניקים את השרות הזה לכל סוגי הלקוחות בעיר, גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקים וגם למוסדות ממשלתיים. השירות שלנו בחיפה ניתן בזמינות מיידית ובכל ימות השבוע, מהרו להתקשר ולשחרר את הסתימות.

סתימה בכיור או באמבטיה עשויה להיות מעצבנת במיוחד. רוב האנשים פוגשים במהלך החיים שלכם כיור סתום או אמבטיה, דבר אשר עשוי להוביל לבעיות שונות באמבטיה או בכיור ולעצור את השימוש התקין. לצורך פתיחת סתימות בחיפה חשוב ביותר לקרוא לאיש מקצוע כגון אינסטלטור לצורך פתיחת הסתימה. 

צריכים שירותי פתיחת סתימות בחיפה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי חיפה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בחיפה

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בחיפה

בין שלל שירותינו בפורטל ביובית תוכלו למצוא גם שירות פתיחת סתימות בחיפה לצנרת הבית והביוב. השירות שלנו מבוצע על ידי מקצוענים בתחום עם ותק של שנים רבות בעיר חיפה. לקוחותינו הזמינו לאורך השנים שירות פתיחת סתימות למגוון בעיות ותמיד פתרנו להם את הבעיה. מחיר פתיחת סתימות בחיפה נתון לשינויים בהתאם לסוג הסתימה, חומרת הסתימה והשימוש בסוגי הציוד השונים. התקשרו אלינו בשביל פתיחת סתימות בחיפה.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה בחיפה של קו ביוב במסעדה.800 ₪ פתחנו סתימה בקו ביוב של מסעדה שנגרם כתוצאה משומן שהצטבר בקו.
פתיחת סתימת בכיור בית בחיפה.950 ₪כיור שהפסיק לנקז את המים נפתח בעזרת חומר פותח סתימות.
פתיחת סתימה בבניין מגורים ישן בחיפה.820 ₪השתמשנו בספירלה ארוכה מאוד על מנת לנקות את הסתימה לאורך כל קומות הבניין עד למטה.
פתיחת סתימה בביוב בבית קשישים בחיפה.700 ₪קיבלנו קריאה מבית קשישים שהביוב בחצרם עלה על גדותיו, שחררנו את הסתימה במהירות.
סתימה בקו ביוב בין שני בתים פרטיים בחיפה.
750 ₪פתינו סתימה בקו ביוב משותף בעזרת שימוש בלחץ מיים גבוה מאוד.

דרכים לפתיחת סתימה בחיפה לבד

טרם קריאה לאינסטלטור חשוב ביותר שתדעו כי במידה ומדובר בסתימה פשוטה, הרי ניתן לפתוח את הסתימה באמצעות כלים שונים. פתיחת סתימות בחיפה עשויה להתבצע באמצעות כלים שונים וכעת נציין מהם הכלים השונים:

שפיכת מים לתוך פתח ניקוז: חשוב ביותר לפתוח את פתח הניקוז ולשפוך לשם מים רותחים. במקרה בו הסתימה נגרמה ממצב של ריכוז שומנים שיצרו הסבון והלכלוך בחדר האמבטיה, הרי חשוב ביותר לפתוח את פתח הניקוז על מנת לפתוח את הסתימה. 

שימוש בפומפה לצורך פתיחת סתימות: נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש בפומפה על מנת לפתוח סתימות. רגע לפני יש לוודא כי אין בפומפה סדקים העשויים להיווצר מיובש או בלאי. נוסף על זאת, יש להרטיב את הפומפה ולוודא כי כל פתחי הניקוז סגורים טרם הפעולה. בשלב הבא, יש להניח את הפומפה במקום של הסתימה ולהתחיל את הפעולה במשך 30 שניות. באמצעות שימוש בפומפה יש אפשרות למשוך החוצה את הלכלוכים השונים. 

שימוש בספירלה לפתיחת סתימות: נוסף על זאת, יש אפשרות לעשות שימוש בספירלה לצורך פתיחת סתימות. זהו סליל ארוך אשר מחדירים אותו לפתח הניקוז, מסובבים ודוחפים עד שחרור הסתימה. במידה ויש לכם סתימות, ההמלצה היא להחזיק ספירלה בבית על מנת לפתוח את הסתימות בקלות יתרה.

איך לפתוח סתימות באמצעות סיפון?

סיפון הוא כוסית המחוברת לצנרת הניקוז וממוקמת מתחת לפתח הניקוז ולתוך הסיפון נאספים לכלוכים רבים. ישנם מקרים בהם הסיפון מתמלא לכלוכים רבים ומצב זה יוצר סתימה. במקרה של היווצרות סתימה, הרי  יש לפרק את הסיפון ולרוקן אותו לתוך פח האשפה ולהחזירו למקום.

על מנת לפרק את הסיפון בצורה מקצועית וטובה יש להניח דלי לפני הפירוק , יש להניח כי תמצאו שם לא מעט לכלוך. 

שמרו על הגומייה השחורה: בחיבור עם הסיפון תמצאו גומיה שחורה ודקה אשר התפקיד שלה הוא מניעת נזילות לאחר הברגה. חשוב ביותר להקפיד ולשמור על הגומיה ולוודא כי הגומיה לא נאבדת. נוסף על כך, יש לבדוק האם הגומיה סדוקה או ישנה. במידה והתשובה היא כן, הרי יש להחליף את הגומיה. 

ריקון הסיפון: נוסף על כך, חשוב ביותר לרוקן את הסיפון לתוך אסלה או פח כי מדובר בפסולת הכוללת חיידקים. 

הרכבה של כל החלקים בסיום פתיחת הסתימה: רגע לפני סיום הסתימה חשוב ביותר להרכיב מחדש את כל החלקים. 

פתיחת הברז: לאחר פעולת ההרכבה חשוב לפתוח את הברז ולאפשר למים לזרום.

עלות פתיחת סתימות בחיפה

זקוקים לשירות של פתיחת סתימות בחיפה? חשוב ביותר לבחון את נושא העלות. שימו לב, המחירים עבור פתיחת סתימות עשויים לנוע בין 300 שח ומעלה ולכן חשוב ביותר לוודא עם האינסטלטור כי המחיר כולל עבודה מקצועית אשר התוצאה תהיה פתיחת סתימות בצורה איכותית. 

חשוב ביותר לבצע השוואת מחירים בין בעלי מקצוע שונים על מנת להגיע להחלטה.  לצורך זאת, יש לבצע שיחה מקדימה עם האינסטלטור על מנת לקבל מידע רב ולהבין כי אכן מדובר באינסטלטור בעל הבנה רחבה בפתיחת סתימות כולל שימוש בחומרים מתקדמים ומקצועיים על מנת לפתוח את הסתימות בקלות ובמהירות רבה ולאפשר לכם לחזור לשגרה.

שאלות נפוצות

כן, השירות של ביובית לפתיחת סתימות ניתן בכל ימות השבוע כמו כל השירותים.

מזמינים ביובית בחיפה שיבואו ויישאבו את הביוב המוצף וישחררו את הסתימה שגרמה לכך.

כן, אנחנו פועלים בעיר הצפונית כבר למעלה מעשור ומכירים היטב את הצנרת בכל חלקי העיר.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן