פתיחת סתימות ברמת השרון

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות ברמת השרון

חברת ביובית ברמת השרון מעניקה לכל לקוחותיה בין אם הם פרטיים, מוסדיים או עסקיים את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר בעיר. שירות פתיחת סתימות בזמינות בכל ימות השבוע ומסביב לשעון, גם בלילה נגיע אליכם לשחרר כל סתימה בצנרת הבית או בביוב בחצר. משאית ביובית זמינה תמיד, ביובית היא החברה שלכם בפתיחת סתימות, התקשרו והזמינו!

סתימות בבוב נחשבות לא נעימות במיוחד ועשויות להופיע בדיוק ברגעים לא מתאימים. סתימות יכולות להופיע בכיור באמבטיה או  במערכת הביוב ובמקרים מסוימים עשויות לגרום להצפה. בשל העובדה כי סתימות גורמות נזקים רבים, חשוב ביותר להזמין שירותי פתיחת סתימות ברמת השרון.

צריכים שירותי פתיחת סתימות ברמת השרון? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רמת השרון ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות ברמת השרון באנר

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות ברמת השרון

בפורטל ביובית תוכלו למצוא מגוון שירותים רחב, בין שלל שירותינו ברמת השרון אנו מעניקים גם שירות פתיחת סתימות בצנרת הבית והביוב. השירות שלנו ניתן על ידי מקצוענים בתחום עם ותק של שנים רבות בעיר. לקוחותינו תמיד יוצאים מרוצים לאחר שאנו שיחררנו להם את הסתימות. מחיר פתיחת סתימות באשדוד משתנה בהתאם לשעות הקריאה לשירות, חומרת הסתימה שנאלצנו לפתוח והשימוש בכלי עבודה שונים. התקשרו והזמינות פתיחת סתימות ברמת השרון.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה ברמת השרון של קו ביוב.830 ₪ קו ביוב של בניין דירות שוחרר בעזרת זרנוק מיים בלחץ גבוה המוזרק לתוך הקו.
פתיחת סתימת ביוב במרתף ברמת השרון.850 ₪הגענו לקומת מרתף שהוצפה בגלל סתימה, ביצענו שאיבת הצפה ולאחר מכן פתחנו את הסתימה.
ניקוי פתח ניקוז ברמת השרון לפתיחת סתימה.825 ₪שחררנו סתימות מפתחי ניקוז ברחוב על ידי פינוי פסולת מפתחי הניקוז.
פתיחת סתימה בצנרת ביתית ברמת השרון.710 ₪הוזמנו לביצוע פתיחת סתימה על ידי לקוחה מבוגרת בביתה.
פתיחה ברמת השרון של סתימה בקו ביוב.
760 ₪הוזמנו לביצוע שחרור סתימה בקו ביוב, הסתימה שוחררה במהירות ויעילות.

כיצד מתבצעת פתיחת סתימות ברמת השרון בבניינים חדשים?

אין ספק כי מראה של בניינים חדשים נחשב מרגש במיוחד- ההכנה לקראת חיים חדשים והצפייה לעבור לבית חדש מעוררת התרגשות רבה. לעיתים ניתן לראות  סתימות במערכת הביוב בבניינים חדשים אשר הבנייה שלהם הסתיימה לא מכבר. 

רבים עשוים לשאול את עצמם מדוע יש צורך בהזמנת שירותי פתיחת סתימות ברמת השרון כאשר מדובר על בניינים חדשים וכעת נמנה את הסיבות:

תכנון לקוי של מערכת הביוב: תכנון לקוי של מערכת הביוב עשוי להוביל להיווצרות סתימה בביוב. על מנת להימנע ממצב של סתימה במערכת הביוב, חשוב ביותר להזמין שירותי ביובית הכוללים שימוש במכשור מתקדם על מנת לפתוח את הסתימה. תכנון לקוי של מערכת הביוב עשוי להשפיע רבות על החיים בבית ולכן חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק ולוודא כי מערכת הביוב פועלת כרגיל. 

שטיפה של קווי הביוב: במידה ויש סתימה במערכת הביוב של בניינים חדשים, הרי אחת הדרכים היא לבצע שטיפה של קווי ביוב באמצעות כלים כמו צינור מים בלחץ גבוה. שטיפה של קווי הביוב תאפשר לכם למנוע מצב של סתימה מורכבת. החדרה של הצינור לבורות ביוב בלחץ מים גבוה תפתור את הבעיה במערכת הביוב במהירות האפשרית.

האם אפשר לפתוח סתימות לבד?

לשאלה האם ניתן לפתוח סתימות לבד, הרי התשובה היא בהתאם למיקום הסתימה. אם הסתימה מתרחשת בצנרת הביתית, הרי תהיה לכם האפשרות לבצע פתיחת סתימות ברמת השרון בצורה עצמאית באמצעות מכשור שניתן לקנות בחנויות לכלי בית.

הסרה של פתח הניקוז: כך למשל, במקלחת ניתן לפתוח את הסתימות באמצעות הסרה של פתח הניקוז וכך לפנות את הסתימה אשר נוצרה ברוב המקרים מהיווצרות של שערות בפתח הניקוז. 

פתיחת סיפון מתחת לכיור: נוסף על זאת, כאשר מדובר על סתימה בכיור במטבח, הרי אחת הדרכים היא לפתוח את הסיפון מתחת לכיור על מנת לפתוח את הסתימה. במקרים שונים, שם מצטבר הלכלוך ולכן ניתן לפתוח את הסתימה.

שימוש בפומפה: יתרה מכך, ניתן לעשות שימוש בפומפה על מנת לפתוח סתימות. מדובר בכלי נפוץ ביותר אשר מסייע בפתיחת סתימות. 

מחיר אחריות, זמינות –  פרמטרים חשובים בעת הזמנת שירותי פתיחת סתימות

בבואכם להזמין שירות פתיחת סתימות ברמת השרון, חשוב ביותר להביא בחשבון מספר פרמטרים:

אחריות על ביצוע העבודה: טרם התקשרות עם החברה, חשוב ביותר לוודא כי החברה מציעה אחריות על ביצוע העבודה. פתיחת סתימות במערכת הביוב כוללת שימוש במכשור מתקדם ובכלי מתקדם כמו ביובית ולכן חשוב ביותר לוודא כי החברה מציעה אחריות אשר תסייע לכם במקרה של בעיה במערכת הביוב וצורך להזמין חברה מקצועית.  

זמינות: נוסף על כך, חשוב ביותר להזמין שירות ובו הצוות יהיה זמין עבורכם. לא משנה האם מדובר בשעות הבוקר או בשעות הלילה, חברה מקצועית תגיע בכל שעה וכך תדעו כי החברה עומדת לרשותכם. 

מחיר: המחיר עבור פתיחת סתימות אינו קבוע אלא נקבע בהתאם לפרמטרים שונים כמו למשל מהי מורכבות הסתימה וכן מיקום ודרכי גישה לסתימה במערכת הביוב. שימו לב, ככל שדרכי הגישה יהיו מורכבות יותר, כך תמצאו את עצמכם משלמים יותר. נציין כי  מחיר  עבור פתיחת סתימות עשוי לנוע בין 500 שח ועד 800 שח בהתאם למורכבות הסתימה.

שאלות נפוצות

בוודאי, התקשרו עכשיו ואנחנו נגיע אליכם ונאתר מהיכן מגיע הריח ונפתור את הבעיה.

מחיר פתיחת סתימה תלוי בסוג הסתימה, בין אם היא בחוץ או בבית, שעת הקריאה והציוד בו השתמשנו.

כן, אנחנו מחזיקים את כל סוגי הציוד להתמודדות עם סתימות בבית או בחוץ, כולל ספירלה חשמלית.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן