פתיחת סתימות ברחובות

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות ברחובות

אם יש לכם ביוב שעולה על גדותיו או שהמיים באמבט או בכיור במטבח לא מתנקזים, יכול להיות שיש לכם סתימה בביוב או בצנרת. אנחנו בחברת ביובית מספקים לכם שירות פתיחת סתימות מקצועי ומהיר עד פתח הדלת. המומחים שלנו מבצעים פתיחת סתימות בכל רחבי רחובות כבר שנים רבות ואנו מכירים את העיר ואת הבעיות השכיחות שהתושבים נתקלים בהם. אנו נגיע אליכם ונפתח לכם את הסתימה.

פתיחת סתימות ברחובות נעשית באמצעות כלי מתקדם כמו ביובית הכולל בן היתר משאבות, מיכל איסוף וצינורות שונים המיועדים לפתיחת הסתימה באמצעים מתקדמים.  במקרה בו יש צורך להזמין את השירות, חשוב ביותר לוודא כי מדובר בחברה מקצועית.

צריכים שירותי פתיחת סתימות ברחובות? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רחובות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות ברחובות באנר

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות ברחובות

אצלנו בביובית ברחובות יש צוות מומחים היודע להתמודד עם כל סוגי הסתימות בעזרת פתרונות מתקדמים כמו: שחרור סתימות בלחץ מים המתאים לקווי ביוב חיצוניים או שימוש בספירלה חשמלית לצורך שחרור צנרת ביתית. לכל פעולת שחרור סתימה שתזמינו תקבלו גם שירות מקצועי ומנומס וגם תעודה אחריות בסיום שתוודא שהבעיה לא תחזור. הזמינו עכשיו ותהנו מהצעת מחיר משתלמת.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה בכיור בבית ברחובות.630 ₪ הגענו לבית ובעזרת ספירלה חשמלית שיחררנו את קו הניקוז מהמטבח לביוב.
פתיחת סתימת ביוב בדירה ברחובות.745הגענו לדירה שבה הביוב נסתם והמים יצאו מהפתח שנמצא בחצר הגינה.
פתיחת סתימות מפתחי ניקוז ברחובות.720 ₪שחררנו סתימות מפתחי ניקוז ברחוב על ידי פינוי פסולת ושורשים מפתחי הביוב.
פתיחת סתימה בביוב במסעדה ברחובות.880 ₪הוזמנו לביצוע פתיחת סתימה על ידי שימוש בלחץ מיים גבוה במסעדה ברחובות.
פתיחת ברחובות של סתימה בקו ביוב.
780 ₪הוזמנו לביצוע שחרור סתימה בקו ביוב מתחת לאדמה, הסתימה שוחררה במהירות.

כיצד רובוט מסייע לפתיחת סתימות ברחובות?

בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי החל בתחום פתיחת סתימות ולראייה ניתן לראות כלים שונים המיועדים לשירותי פתיחת סתימות ברחובות. מבין הבעיות השונות במערכת הביוב, אחת הבעיות הנפוצות היא חדירת שורשים למערכת הביוב. כיום ישנם כלים מתקדמים אשר באמצעותם ניתן לעשות שימוש לצורך פתיחת סתימות. באמצעות רובוט אשר לו להבי חיתוך המסוגלים לחדור למערכת הביוב ולחתוך את השורשים ניתן למנוע בעיות רבות ולהביא לפתיחת הסתימה בצורה טובה ביותר. מדובר באחת האפשרויות הטובות ביותר העומדות בפני אנשי מקצוע, מה שמבטיח פתרון בעיות בצורה מקצועית. 

מאידך, יש פתרונות נוספים אשר ניתן לבחון אותם בשטח ולקבל החלטה מושכלת. כעת נמנה את הפתרונות השונים:

דיזה המיועדת לחיתוך שורשים: יתרה מכך, ניתן לעשות שימוש בדיזה ייחודית המיועדת לחיתוך שורשים במערכת הביוב. הדיזה מיועדת לשטיפה וחיתוך קווי הביוב בצורה מדויקת מהווה אפשרות טובה. 

מגוון חומרים כימיים: נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש במגוון חומרים כימיים אשר עומדים בתו תקן ייחודי של המשרד לאיכות הסביבה והמטרה היא הדברת שורשים במערכת הביוב. החומרים השונים חודרים למערכת הביוב ויוצריף תרחיף המגיע לצינורות הביוב וכאשר הוא בא במגע עם דפנות הביוב התוצאה היא חדירת שורשים לצנרת.

כיצד אפשר לחסוך במחיר בעת פתיחת סתימות ברחובות?

בעת פתיחת סתימות ברחובות חשוב ביותר לבחור את החברה המקצועית ביותר המציעה שירותים מתקדמים לצד מחירים משתלמים. אם ברצונכם להוזיל את העלות, הרי ישנן דרכים להוזיל את העלות וכעת נביא בפניכם פירוט:

הזמנת ביובית בשעות עבודה רגילות במקום בסוף השבוע: לא תמיד אנחנו יכולים לקבוע מתי להזמין שירותי ביובית ונאלצים להזמין את השירות בשעת לילה מאוחרת או בחגים וסופי שבוע. עם זאת, כאשר תזמינו את השירות בימים רגילים, תזכו למחירים משתלמים שאינם מחירים גבוהים יתר על המידה. אם מדובר בבעיה שסובלת דיחוי, הרי ניתן בהחלט להזמין את השירות לימים רגילים ולחסוך במחיר. לצורך השוואה, הזמנת ביובית בימים רגילים תעלה לכם החל מ 500 שח, זאת בהשוואה להזמנת ביובית בימים מיוחדים בהם הסכום עשוי להגיע ל 1000 שח ומעלה. 

מגורים בבית משותף: דרך נוספת להוזיל את מחירי ביובית היא באמצעות בחינת תחום האחריות- במידה ואתם מתגוררים בבניין משותף והסתימה נמצאת בצינור שמחובר לתשתית עירונית, הרי זה לא מתפקידכם להזמין שירותי ביובית אלא התפקיד של העיריה. במקרה הזה, חלה עליכם חובת דיווח לרשות המקומית לצורך טיפול בבעיה במערכת הביוב ללא עלות מצדכם.

פתיחת סתימות ברחובות – פינוי שפכים למקומות מורשים בלבד

הזמנתם חברה מקצועית לצורך פתיחת סתימות ברחובות אשר עושה שימוש בכלי כמו ביובית ועכשיו נשאלת השאלה היכן יש להשליך את השפכים המגיעים למערכת הביוב? יש לדעת כי אי אפשר להשליך את השפכים בכל מקום סתם כך, אלא יש תקנות וחוקים שיש לציית להם בכל הקשור לפינוי שפכים. אי ציות לתקנות עשוי להוביל לקבלת קנס משמעותי. 

חברה מקצועית בתחום אשר תגיע מצוידת בכלי מתקדם כדוגמת ביובית, תדע את המיקום המדויק לפינוי שפכים. בעת פינוי שפכים, קיימים מקומות המיועדים לכך- אתרים מורשים אליהם יש לפנות את השפכים, דבר שעולה מאות שקלים. חברה מקצועית בתחום לא תתפשר.

שאלות נפוצות

מזמינים עכשיו שירות חיתוך שורשים בביוב של ביובית ואנו נשחרר את הסתימה ונפנה את פתח הניקוז.

הזמינו עכשיו את שירותי ביובית ואנחנו נפתח לכם את הסתימה בכיור במהירות ומקצועיות.

מחיר פתיחת סתימה ברחובות מתחיל ב600 שח ותלוי בסוג הסתימה, שעת הקריאה והציוד בו השתמשנו לפתיחה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן