פתיחת סתימות בהרצליה

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בהרצליה

אם המיים לא יורדים בחדרי הבית או אם יש לכם ריח של ביוב בסביבת המגורים או העסק יש סיכוי שיש לכם בעיה בניקוז או בביוב הדורשת צומת לב מיידית. הזמינו עכשיו שירות פתיחת סתימות בהרצליה של חברת ביובית. אנחנו מטפלים בכל סוגי הבעיות בביוב ובניקוז ובפרט בפתיחת סתימות בכל סוגי הצנרת. עם נסיון של שנים בכל העיר הרצליה אתם יכולים לסמוך עלינו שנפתור לכם את הבעיה ונשחרר את הסתימה. ביובית בהרצליה, המומחים שלכם בבעיות הביוב!

סתימה בביוב חוזרת פעם נוספת? המים באסלה עולים והריח בלתי נסבל? חשוב ביותר להזמין שירותי פתיחת סתימות בהרצליה.רק מומחים בעלי ידע רב בתחום יסייעו לכם בפתיחת הסתימות ברמה גבוהה, כך שלא תמצאו את עצמכם מנסים לפתוח את הסתימות בכוחות עצמכם.

צריכים שירותי פתיחת סתימות בהרצליה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי הרצליה ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בהרצליה

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בהרצליה

כאשר מתקשרים אלינו, לחברת ביובית, כדי שנבוא ונטפל לכם בסתימה בצנרת הניקוז או הביוב אתם מקבלים גם שירות אמין ממומחים בתחום, גם שירות מקצועי ומהיר וגם אחריות שהבעיה נפתרה לחלוטין. שירות פתיחת סתימות בהרצליה הוא שירות ותיק אצלנו ובמרוצת השנים פתרנו מאות בעיות של סתימות וחסימות בביוב ובניקוז של רבים מתושבי העיר. אנחנו מתחייבים למחיר משתלם ומותאם בדיוק לכם, התקשרו והזמינו.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה ללקוחה בהרצליה.800 ₪ בעלת מסעדה התקשרה לבקש פתיחת סתימה במטבח.
פתיחת סתימת ביוב בהרצליה.950 ₪ביוב שעלה על גדותיו בהרצליה נסתם כתוצאה מפסולת בניין מאתר בנייה סמוך.
פתיחת סתימה ושיקום קו ביוב בהרצליה.820 ₪שחררנו סתימה מקו ביוב שקרס לתוך עצמו, ביצענו שיקום לקו.
פתיחת צנרת אמבט שנסתמה בבית בהרצליה.700 ₪צנרת אמבט מיושנת הפסיקה לנקז את האמבט, ביצענו פתיחת סתימה בחדר האמבט.
פתיחת של סתימה בביוב בהרצליה.
750 ₪הוזמנו לביצוע שחרור סתימה בקו ביוב, הסתימה שוחררה במהירות.

הסיבות לגרימת סתימות

פתיחת סתימות בהרצליה על ידי חברה מומחית בתחום תאפשר לכם לנשום לרווחה ולדעת כי לא תמצאו את עצמכם סובלים מריח רע ואין לכם אפשרות לתקן את הסתימה. רגע לפני שאתם מזמינים מומחים, כדאי לדעת מהן הסיבות אשר גורמות לסתימה בביוב:

סביבה: סתימות בביוב עשויות להיגרם כתוצאה מגורמים סביבתיים כמו למשל ענפים של עץ, או שורשים שחדרו לצנרת וגרמו לסתימה. הלחץ אשר יוצרים השורשים עשוי להוביל לנזק רב כמו למשל שברים במקרים שונים קריסה של קווי ביוב. 

שינוי טמפרטורה: נוסף על כך, ניתן לראות כי סתימות בביוב נגרמות כתוצאה משינויים בטמפרטורה הגורמים לשינוי של נפח קווי הביוב. 

השלכת מוצרי היגיינה לביוב: השלכת מוצרי היגיינה לביוב עשויים להוביל לסתימה. בשל השלכת מגבונים שאינם מתכלים אפשר לגרום נזק רב לצנרת ויש להביא זאת בחשבון. 

התיישנות הצנרת: גם התיישנות הצנרת משפיעה על קווי הביוב. ככל שהצנרת ישנה יותר, כך ניתן לצפות לשורה ארוכה של בעיות שעשויות להוביל לסתימות.

מה התפקיד של ביובית לפתיחת סתימות?

כאשר מדובר על מקרים קשים של סתימות ובלתי אפשרי לפתוח את הסתימות באמצעות אמצעים ביתיים שונים, הרי חברה מקצועית תעשה שימוש בביובית. מדובר במשאית הכוללת משאבות וציוד מקצועי לפתיחת סתימות בצורה מהירה ואיכותית. ככל שמערכת הביוב גדולה יותר, כך יהיה צורך בביובית גדולה יותר. הביובית כוללת מספר מערכות אשר מעניקות מענה מקיף במקרה של סתימה וכעת נפרט:

יחידת לחץ: מדובר ביחידה אשר כוללת מיכל מים נקיים וכן צינור מים בלחץ אשר בקצה מותקנת משאבת לחץ.באמצעות לחץ רב הצוות המקצועי דואג לשחרור את הפסולת בצורה הטובה ביותר. 

יחידת שאיבה: נוסף על כך, יחידת שאיבה כוללת מיכל המיועד לאגירת חומרים שנשאבו. באמצעות שאיבה העוצמתית מתקיימת שאיבה של הפסולת וכך ניתן להוציא את כל הפסולת.

האם ניתן למנוע סתימה בביוב?

סתימות בביוב עשויות להיווצר כתוצאה מצנרת ישנה או בשל תופעות טבע שונות וגם בעקבות התנהגות לא נכונה משפיעה על תקינות הצנרת. סתימות בביוב נגרמות ממספר מקרים כמו השלכה של מגבונים או השלכה של פסולת באסלה ולא במקום המתאים לכך וגם כתוצאה מחומרים שומניים במטבח. השאלה היא האם ניתן להימנע מהיווצרות של סתימות? התשובה היא בהחלט כן. 

התקנת מפריד שומנים: על מנת להימנע מסתימות בכיור המטבח, ההמלצה היא להתקין מפריד שומנים אשר יסייע לכם להימנע ממצב של סתימות בכיור כתוצאה מחומרים שומניים.

טיפול בשורשים: במידה והסתימות נגרמות כתוצאה משורשים אשר חדרו לצנרת, הרי יש להעניק טיפול מקיף לשורשים על מנת למנוע מצב זה בו השורשים חודרים לצנרת וגורמים לבעיות רבות המובילות לשיבוש בצנרת.

שימו לב, במקרה של סתימות בביוב, ההמלצה היא לקרוא למומחים בתחום לצורך פתיחת סתימות בהרצליה. פתיחת סתימות על ידי מומחים תאפשר לכם לדעת כי המומחים יפתרו את כל הבעיות באמצעות הידע אשר ברשותם וכן באמצעות שימוש בכלים מתקדמים כמו ביובית אשר מסייעת בפתיחת סתימות במהירות רבה. כאשר יש צורך לעשות שימוש בביובית לצורך פתיחת סתימות, יש להביא בחשבון את העלות- עבור פתיחת סתימות באמצעות ביובית תשלמו החל מ500 שח, זאת בהתאם למורכבות הסתימה.

שאלות נפוצות

הזמן הלוקח מרגע הזמנת שירות ביובית מעכשיו לעכשיו עד שנגיע הוא חצי שעה בממוצע.

כן, אנו פותחים את כל סוגי הסתימות בקוי ביוב כולל גיזום שורשים.

בוודאי, כל שירותי ביובית כולל פתיחת סתימות באשדוד ניתנים בזמינות מסביב לשעון וגם בלילה.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן