פתיחת סתימות בבת ים

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי פתיחת סתימות בבת ים

שוב נסתם הכיור באמבטיה ואתם חייבים לתקן אותו עוד היום? יש לכם תקלה בביוב או בניקוז ואתם מחפשים חברה מקצועית שתסדר את זה? ביובית בבת ים היא הבחירה הנכונה שלכם. אצלנו תמצאו שירות אדיב ומהיר יחד עם פתרון בעיות מקצועי על ידי מומחים בתחום צנרת הניקוז. אנחנו מגישים שירות בכל רחבי הארץ וגם בעיר בת ים אז מהרו להזמין עוד היום.

בשנים האחרונות ניתן לראות את תנופת הבנייה בבת ים- לצד בניינים ישנים ניתן להבחין בבנייה חדשה  המאפשרת לרבים להיות קרובים יותר לים.  בת ים כוללת חופי ים מרהיבים ובניינים חדשים ולכן אין זה פלא כי רבים בוחרים לעבור למקום. מעבר של אוכלוסיות רבות לעיר עשוי לגרום לעומס על גבי התשתיות, דבר אשר יצריך שירותי פתיחת סתימות בבת ים- על כך בכתבה הבאה.

צריכים שירותי פתיחת סתימות בבת ים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בת ים ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

פתיחת סתימות בבת ים

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי פתיחת סתימות בבת ים

בחברת ביובית תוכלו למצוא מגוון שירותים רחב ביותר המתאים לכל סוגי הלקוחות. אצלנו תמצאו שירותים כמו פתיחת סתימות מכל הסוגים בביוב או בניקוז, שאיבת שפכים או נוזלים שגרמו להצפה ופינוי שומן מבור האגירה של העסק. לא משנה איזה שירות תזמינו, אצלנו תקבלו שירות מקצועי ומדוייק הכולל תעודת אחריות מקיפה שהבעיה טופלה לחלוטין.

שירותמחירמידע נוסף
פתיחת סתימה בכיור בבית בבת ים.735 ₪ בעלת בית התקשרה שנבוא ונפתח סתימה  בכיור המטבח.
סתימה באמבטיה בדירה בבת ים.810 ₪הגענו לדירה שהאמבטיה בה לא מתנקזת, פתחנו את הסתימה שנגרמה ממשקע של חול.
שחרור סתימה בשירותים של בית כנסת בבת ים.720 ₪שחררנו סתימה בשירותים שלבית כנסת מקומי.
פתיחה בבת ים של צנרת ניקוז שנסתמה בבית.700 ₪צנרת אמבט מיושנת הפסיקה לנקז את הכיור, ביצענו פתיחת סתימה בצנרת.
שאיבת הצפה ופתיחת סתימה בעסק בבת ים.
750 ₪ביצענו שאיבת הצפה ושיחרור סתימה בבית עסק במרכז בת ים.

אינסטלטור או שירותי ביובית? מה חשוב לכם לדעת טרם ההזמנה?

יש לכם סתימה במערכת הביוב ואתם שואלים את עצמכם את מי כדאי להזמין? האם כדאי להזמין אינסטלטור או שמא כדאי להזמין שירותי ביובית לצורך פתיחת סתימות בבת ים? אין ספק כי מדובר בהתלבטות קשה, ולכן אנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר ולדעת מי איש המקצוע המתאים ביותר:

מורכבות הסתימה: שימו לב, אם מדובר על סתימה מורכבת שנוצרה מחדירת שורשים לביוב, הרי ההמלצה היא להזמין שירותי פתיחת סתימות בבת ים באמצעות ביובית. חברה מקצועית תגיע במהירות לצורך טיפול מהיר בבעיה במערכת הביוב. לעומת זאת, אינסטלטור יוכל לסייע לכם במידה ויש לכם בעיה בצנרת בבית ולא מחוץ לבית, הרי אינסטלטור הוא איש המקצוע המתאים ביותר.

כלים מתקדמים: סתימה אשר נגרמה כתוצאה מהצטברות שומנים או כתוצאה מהשלכה של חומרים שאינם מתכלים במערכת הביוב תיפתר באמצעות כלים מתקדמים. ביובית היא משאית הכוללת כלים מתקדמים כמו צינור לחץ במים על מנת לפתור את הסתימה במהירות. לעומת זאת, אינסטלטור יגיע עם כלים שונים שאינם מתאימים בהכרח לפתרון של סתימה מורכבת.

שימו לב, כאשר אתם מתלבטים בין אינסטלטור או שירותי ביובית, הרי ההמלצה היא לבחון את הפרמטרים השונים וכך להגיע להחלטה.

מה חשוב להביא בחשבון בעת הזמנת שירותי פתיחת סתימות בבת ים?

כאשר מדובר על מקרים קשים של סתימות ובלתי אפשרי לפתוח את הסתימות באמצעות אמצעים ביתיים שונים, הרי חברה מקצועית תעשה שימוש בביובית. מדובר במשאית הכוללת משאבות וציוד מקצועי לפתיחת סתימות בצורה מהירה ואיכותית. ככל שמערכת הביוב גדולה יותר, כך יהיה צורך בביובית גדולה יותר. הביובית כוללת מספר מערכות אשר מעניקות מענה מקיף במקרה של סתימה וכעת נפרט:

יחידת לחץ: מדובר ביחידה אשר כוללת מיכל מים נקיים וכן צינור מים בלחץ אשר בקצה מותקנת משאבת לחץ.באמצעות לחץ רב הצוות המקצועי דואג לשחרור את הפסולת בצורה הטובה ביותר. 

יחידת שאיבה: נוסף על כך, יחידת שאיבה כוללת מיכל המיועד לאגירת חומרים שנשאבו. באמצעות שאיבה העוצמתית מתקיימת שאיבה של הפסולת וכך ניתן להוציא את כל הפסולת.

סימנים המעידים כי מדובר בסתימה במערכת הביוב?

לעיתים קרובות אנו מריחים ריח רע ולא מקשרים בין הריח הרע לבין בעיות במערכת הביוב או משליכים חומרים שאינם מתכלים במערכת הביוב ולא חושבים על היום בו תיתכן פגיעה במערכת הביוב כתוצאה מכך. עם זאת, ישנם סימנים שונים המעידים על פגיעה במערכת הביוב:

ריח חריף במערכת הביוב: ריח חריף במערכת הביוב עשוי להעיד כי משהו אינו כשורה. ריח רע ממערכת הביוב עשוי לגרום לא רק לאי נעימות אלא גם להשפיע על המצב הבריאותי ולכן חשוב יותר להזעיק אנשי מקצוע לטיפול בבעיה על מנת לא לגרום להחרפה במצב.

אי יכולת להוריד את המים בשירותים: אם אין לכם יכולת להוריד את המים בשירותים, הרי מדובר על סתימה. סתימה מורכבת עשויה להיווצר כתוצאה מהשלכה של מגבונים לאסלה וגם השלכה של מוצרי היגיינה. כאשר משליכים מוצרי היגיינה לאסלה, הרי מדובר על חומרים שאינם מתכלים במערכת הביוב ועשויים לגרום נזקים שונים הבאים לידי ביטוי להזמנת אנשי מקצוע לצורך פתיחת סתימות בבת ים. 

שאלות נפוצות

מזמינים שירותי ביובית בבת ים ואנחנו נגיע אליכם לטפל בשורשים שסתמו את הביוב.

כן, אנו פותחים את כל סוגי הסתימות בקוי ביוב וניקוז.

שירותי ביובית בבת ים ניתנים תוך שעה מרגע הקריאה במוקד.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן