שאיבת בור שומן

תוכן עניינים

אנו מספקים שירותי שאיבת בור שומן

אנו מספקים שירותי שאיבת בור שומן למסעדות, בתי קפה וכל עסק המשליך בקביעות את השומן לבור מיועד. אנו נגיע עד אליכם לעסק ונשאב את השומן למיכלית מיוחדת בעזרת משאבה רבת עוצמה. את השומן ניקח לאזור השלכה מיועד המאושר על המשרד לאיכות הסביבה, כך שאתם גם נפטרים מהשומן וגם שומרים על הטבע. השירות של ביובית הוא שירות מקצועי ואמין ואנו פועלים בכל חלקי הארץ וגם אצלם בעיר או ביישוב. התקשרו והזמינו שאיבת בור שומן של ביובית.

כמות גבוה של שומן בביוב עשויה לגרום שורה של נזקים לביוב כמו סתימות. בורות השומן אוגרים את השומנים. במטרה להמשיך בצורה נכונה יש לבצע את השאיבה אחת לתקופה באמצעות ביובית. מדובר במשאית קטנה אשר תפקידה לשאוב את בור שומן וכך לאפשר פעילות תקינה. 

צריכים שירותי שאיבת בור שומן? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי הביובית תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בפריסה ארצית ✅

חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 050-999-3470
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל חלקי הארץ

שאיבת בור שומן

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום

מחירון שירותי שאיבת בור שומן

ביובית היא החברה שלכם כאשר אתם זקוקים לשאיבת בור שומן בעסק. עם נסיון של למעלה מ-15 שנה בשאיבת בורות שומן בכל רחבי הארץ ושימוש בציוד מודרני לטיפול בכל סוגי בעיות הניקוז אנחנו הבחירה הנכונה. שירותי שאיבת בור שומן של ביובית ניתנים במחיר המתאים לכיס. לאחר כל שאיבה תקבלו תעודת אחריות מקיפה שהטיפול בבעיה שלכם הסתיים בהצלחה והבעיה לא תחזור.

שירותמחירמידע נוסף
שאיבת בור שומן ממסעדה ברחובות.650 ₪ ביצענו פעולת שאיבה פשוטה מבור שומן של מסעדה מוכרת.
שאיבת בור שומן מבית קפה בירושלים.930הגענו לבצע שאיבת שומן מאחורי בית קפה קטן, נזדקקנו לצנרת ארוכה לכן המחיר עלה.
שאיבת בור שומן במטבח קיבוצי בחיפה.620 ₪מטבח שמכין אלפי מנות ביום הזמין שאיבת בור אגירת השומן.
שאיבת בור שומן בקצביה בעכו.800 ₪הוזמנו לביצוע שאיבת שאיבת בור שומן אצל קצב, הבור היה מלא לגמרי.
שאיבת בור שומן של מסעדת דגים באשדוד.
950 ₪ביצענו שאיבת בור שומן באשדוד אצל בעל מסעדת דגים.

מהו בור שומן?

שומנים גורמים לזיהום סביבתי והנוכחות של השומן במי ביוב גורמת להכבדה על מערכת הביוב ומערכת טיהור השפכים. במטרה לצמצם את כמות השומן בבור המשרד להגנת הסביבה קבע כי על עסקים המייצרים פסולת לכלול גם בור שומן אשר בו יאסף השומן. למעשה, בור שומן מפריד בין נוזלים לבין השומנים ושמור אותם בבור מיוחד. השמן נאגר במפריד ויש צורך מדי פעם לבצע שאיבה וניקיון על מנת להמשיך בצורה תקינה.

איתור בור שומן: לשאלה היכן ניתן למצוא בור שמן התשובה היא באזור תעשייה, מסעדות, מלונות , מוסכים ומפעלי מזון. במקומות מהסוג הנ"ל חשוב ביותר להתקין בור ביוב בשל הקושי של מכוני הטיהור להתמודד עם כמות גדולה של שומנים. במסעדות בהן אין בור שומן, הרי הצנרת עשויה להיסתם.

מה כולל פינוי בור שומן?

התפקיד של בור הביוב הוא מניעה של ריחות רעים. כאשר השומן נמצא בבור במשך תקופה ארוכה, הרי ניתן להריח ריחות לא נעימים. יתרה מכך, כאשר לא יתרחש פינוי של בור הביוב הרי עשויה להתרחש הצפה. במטרה למנוע אפשרות של הצפה הרי יש צורך לבצע שאיבה מקצועית באמצעות ביובית- משאית קטנה המיועדת לפתרון בעיות הביוב. פינוי בור שומן אשר יתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר יעשו שימוש בביובית יאפשר לכם לא לסבול מריחות לא נעימים. הפעולה כוללת מספר שלבים:

שאיבת יניקה מיוחדת: חברה מקצועית תבצע את השאיבה באמצעות ביובית. שאיבה באמצעות ביובית מכילה את כל החומר.

פינוי בור שומן לאתר מיוחד: לאחר פעולת השאיבה, החברה תדאג לפנות את בור השומן לאתר פינוי וטיהור אשר מאושר על ידי משרד הבריאות. 

שימוש בביובית נמוכה: ישנם מקרים בהם בור השומן מצוי במקומות אשר יש קושי להגיע אליהם ולכן במקרים הנ"ל יש צורך לעשות שימוש בביובית נמוכה על מנת להגיע למקומות אשר יש קושי בהגעה כמו למשל חניונים או אזורים תת קרקעיים.

ניקוי בור שומן באמצעות צינור מים בלחץ גבוה

על מנת למנוע מצב של הצטברות ריחות לא נעימים במיוחד, חברה מקצועית תדאג לניקיון בור שומן לאחר שאיבה באמצעות צינור מים בלחץ גבוה. שימוש בצינור מים בלחץ גבוה יאפשר להמשיך את הפעילות התקינה של בור השומן. 

שימו לב, רק חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תדאג לניקיון באמצעות ציוד איכותי ומתאים לכך. אמנם היום ניתן למצוא שפע של חברות, אבל רק חברה מקצועית ולה הרזומה הדרוש, תקפיד על ניקיון איכותי הכולל שימוש בציוד מתאים.

איך  תדעו כי מדובר בחברה מקצועית? הנה מספר פרמטרים אשר יש להביא בחשבון:

ציוד מקצועי לשאיבת שומנים: חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום תחזיק בציוד מקצועי לשאיבת שומנים וכך העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

מספר רב של משאיות המיועדות לשאיבת בור שומן: חברה מקצועית תחזיק צי עשיר של משאיות, מה המאפשר את ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

מתקני שאיבה בעלי דיזה עוצמתית: נוסף על כך, חברה מקצועית תחזיק מתקני שאיבה אשר יכללו דיזה עוצמתית. 

תודעת שירות איכותית: יתרה מכך, חברה מקצועית תקפיד לעבוד עם נהגים בעלי תודעת שירות גבוהה במיוחד.

שאלות נפוצות

מחיר שאיבת בור שומן במסעדה מתחיל ב-600 שקלים ועלול לעלות אם נזדקק לפריסה של צינורות נוספים בשל מרחק רב.

שאיבת בור שומן מתבצעת באמצעות משאבה רבת עוצמה ומיכלית הקולטת את הנוזלים. 

כלל שירותינו הכוללים גם שאיבת בור שומן מסופקים בפריסה ארצית.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 050-999-3470

דילוג לתוכן